În vremea aceea a intrat Iisus într-un sat, iar o femeie cu numele Marta L-a primit în casa ei. Şi ea avea o soră ce se numea Maria, care, aşezându-se la picioarele Domnului, asculta cuvintele Lui. Iar Marta se
Workshop de restaurare icoane la Muzeul ASTRA
Complexul Naţional Muzeal ASTRA prin Centrul ASTRA pentru Patrimoniu, Departamentul de Conservare-Restaurare, a organizat a III-a ediție a Workshopului de restaurare icoane pe sticlă la care au participat 50 de specialişti din cadrul Centrului ASTRA pentru Patrimoniu, studenţi ai Universităţii „Lucian Blaga” Sibiu, invitați din țară (Hunedoara, Bucureşti, Cluj, Covasna, Dolj, Braşov, Argeş, Vâlcea, Gorj, Harghita, Sibiu) și din străinătate (Statele Unite ale Americii, Canada, Germania, Republica Macedonia, Republica Moldova). Au fost făcute investigaţii fizice, chimice și biologice pentru cunoașterea materialelor folosite de zugravi în trecut, pentru o abordare corectă a procesului de restaurare. Între icoanele selectate pentru restaurare s-au aflat Judecata de Apoi, datată 1895, semnată Simion Zugrav din Laz, provenienţă Rod, comuna Tilișca, judeţul Sibiu; Punerea în mormânt, datată 1852, probabil Simion Poienaru, zugrav din Laz, provenienţă Laz, comuna Săsciori, județul Alba; Judecata de Apoi, datată 1887, probabil Pavel Zamfir din Laz, proveniență Câlnic, județul Alba; Sfânta Treime, datată 1888, probabil Pavel Zamfir din Laz, proveniență Câlnic, județul Alba; Sfântul Nicolae, datată 1905 (pictorul își păstrează modul de exprimare și la începutul secolului XX), probabil Matei Țimforea, proveniență Cârțișoara, județul Sibiu; Sfântul Nicolae, datată 1893, probabil Matei Țimforea, proveniență Cârțișoara, județul Sibiu; Judecata de Apoi, datată 1894, atribuită, prin analogie, lui Pavel Zamfir din Laz (cf. Dancu, Dancu 1975, pl. 125), conform conf. univ. dr. Geanina Ionescu, director Centrul ASTRA pentru Patrimoniu.