Necesitatea înfiinţării la nivel naţional a unei structuri specializate în intervenţii în situaţii de criză epidemiologică, microciparea animalelor din ferme şi modificarea legislaţiei, astfel încât să
Brandul României valorează 175 miliarde de dolari
Forţa brandului „România” a scăzut cu 5%, respectiv de la A+ la A, ţara coborând două locuri până pe poziţia 49 în clasamentul Brand Finance 2017 – chiar dacă creşterea record a produsului intern brut (PIB) şi un curs favorabil de schimb USD/RON au determinat o creştere în valoare absolută a valorii brandului la 175 miliarde dolari americani.
„Paşii înapoi în faţa corupţiei, diminuarea capacităţii de atragere şi retenţie a talentelor din orice domeniu, precum şi confuzia cadrului legislativ au contribuit la scăderea forţei brandului «România» în ultimul an”, a explicat Mihai Bogdan, director Brand Finance România.
Cu o valoare de 21.100 miliarde de dolari americani, „Statele Unite ale Americii” rămâne cel mai valoros brand de naţiune al lumii.