Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Brandul României valorează 175 miliarde de dolari

Brandul României valorează 175 miliarde de dolari

Un articol de: Cristina Zamfirescu - 13 Octombrie 2017

Forţa brandului „România” a scăzut cu 5%, respectiv de la A+ la A, ţara coborând două locuri până pe poziţia 49 în clasamentul Brand Finance 2017 – chiar dacă creşterea record a produsului intern brut (PIB) şi un curs favorabil de schimb USD/RON au determinat o creştere în valoare absolută a valorii brandului la 175 miliarde dolari americani.

„Paşii înapoi în faţa corupţiei, diminuarea capacităţii de atragere şi retenţie a talentelor din orice domeniu, precum şi confuzia cadrului legislativ au contribuit la scăderea forţei brandului «România» în ultimul an”, a explicat Mihai Bogdan, director Brand Finance România.

Cu o valoare de 21.100 miliarde de dolari americani, „Statele Unite ale Americii” rămâne cel mai valoros brand de naţiune al lumii.