Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Cele mai valoroase mărci din lume

Cele mai valoroase mărci din lume

Galerie foto (1) Galerie foto (1) Actualitate socială
Un articol de: Cristina Zamfirescu - 26 Iunie 2024

Apple a devenit primul brand din lume de un trilion de dolari, potrivit clasamentului celor mai valoroase mărci globale, lansat de Kantar, care face anual, din 2006, evaluarea acestora, în cadrul proiectului BrandZ. Potrivit raportului BrandZ din acest an, valoarea totală a brandurilor din Top 100 mondial a revenit pe o creştere de 20%, ajungând la 8.300 miliarde de dolari, aproape de maximumul de 8.700 de miliarde atins în 2022, conform Agerpres. Din 2006, valoarea lor cumulată a crescut cu 474%, iar pragul pentru ca o marcă să intre în Top 100 a crescut cu 354%, de la 4 la 19 miliarde de dolari în prezent. Apple deține prima poziţie pentru al treilea an consecutive, fiind urmat de Google, Microsoft şi Amazon, grupul primelor patru reflectând locul extrem de important pe care îl are tehnologia. McDonald’s îşi păstrează locul cinci. NVIDIA urcă anul acesta 18 locuri, până pe poziţia 6, cu o creştere a valorii mărcii de 178%. Kantar BrandZ evaluează valoarea unui mărci cuantificând contribuţia capitalului de brand la performanţa financiară totală. Clasamentele combină date financiare cu studii care măsoară indicatori precum încrederea sau notorietatea unui brand în rândul consumatorilor.