Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Poşta Română a obţinut certificarea sistemului de management al calităţii

Poşta Română a obţinut certificarea sistemului de management al calităţii

Galerie foto (1) Galerie foto (1) Actualitate socială
Data: 18 Feb 2010

Compania Naţională Poşta Română SA (CNPR) anunţă că a obţinut, în această lună, certificarea sistemul de management al calitaţii, conform normelor standardului SR EN ISO 9001:2008 pentru administraţia centrală şi direcţiile regionale de poştă. Organismul de certificare este SIMTEX-OC. În afara plusului reputaţional şi de imagine adus de certificarea sistemului de management al calităţii implementat în cadrul CNPR, certificatul de calitate are şi aplicaţii concrete. Astfel, acesta poate fi utilizat în cazul participării CNPR, în mod direct sau prin direcţiile regionale, la licitaţiile care au ca obiect furnizarea de servicii poştale, certificarea fiind, de cele mai multe ori, o condiţie eliminatorie de înscriere la licitaţie.

Prin obţinerea acestui standard, Poşta Română demonstrează capacitatea de a implementa un sistem de practici de lucru în vederea furnizării de servicii de calitate ce au drept scop creşterea satisfacţiei clienţilor. Totodată, compania şi-a propus îmbunătaţirea continuă a relaţiei cu angajaţii, clienţii şi furnizorii.

Obiectivele strategice ale CNPR pentru anul 2010 sunt creşterea vânzărilor şi îmbunătăţirea calităţii, implementarea standardului SR EN ISO 9001:2008 fiind doar unul dintre proiectele prin care se urmăreşte creşterea calităţii serviciilor oferite de companie.

Tot în domeniul calităţii, în strategia Poştei Române pentru anul 2010 sunt incluse: continuarea informatizarii oficiilor poştale, ajustarea programului de lucru cu publicul astfel încât să se reducă timpul de aşteptare la ghişeu, reducerea timpului de distribuire a trimiterilor poştale prin retehnologizarea centrelor de tranzit, dezvoltarea serviciilor de poştă hibridă şi diversificarea portofoliului de servicii şi produse.

Un alt obiectiv important al strategiei pe anul 2010 îl reprezintă restructurarea şi dezvoltarea activităţii comerciale în scopul creşterii volumului vânzărilor pe toate segmentele de piaţă pe care compania activează. Astfel, Poşta Română îşi propune pentru acest an o creştere a vânzărilor cu cel puţin 20% şi o mărire a ponderii veniturilor din noi contracte cu cel puţin 7%, în condiţiile valorificării avantajelor competitive ale CNPR rezultate din prezenţa teritorială naţională, capilaritatea reţelei, personalul companiei şi segmentele de piaţă deţinute.