Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Publicitatea online, în creștere

Publicitatea online, în creștere

Un articol de: Cristina Zamfirescu - 12 Iunie 2017

Valoarea totală a pieţei de publicitate online din România a crescut cu 22% anul trecut, la aproximativ 41 milioane de euro (190,54 milioane de lei), potrivit studiului ROADS, derulat de IAB România, cu sprijinul PwC România. Primele cinci industrii realizează 45% din totalul investiţiilor în publicitatea online. Liderul incontestabil este, de 7 ani, industria Telecom, cu investiţii de 6 milioane de euro, urmată anul acesta de Finanţe (3,5 milioane de euro), Cosmetice şi produse de toaletă (3,4 milioane de euro), Băuturi (3 milioane de euro) şi Online Retail (2,9 milioane de euro).

„Conform cifrelor raportate de agenţiile de media, din punctul de vedere al alocării bugetelor pe diferite canale digitale, advertiserii preferă să investească în primul rând în reţelele sociale şi motoarele de căutare, abia apoi în piaţa locală de publishing”, se precizează într-un comunicat.