Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Studiu privind clasa pregătitoare

Studiu privind clasa pregătitoare

Un articol de: Cristina Zamfirescu - 27 Noiembrie 2017

Ministerul Educaţiei şi UNICEF România au lansat studiul intitulat „O privire asupra participării la educaţie folosind analiza pe cohortă”, realizat de Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, potrivit căruia includerea clasei pregătitoare în învăţământul primar a determinat creşterea considerabilă a efectivelor de elevi, cu 120.000. Este o tendinţă ce s-a manifestat timp de trei ani, anul şcolar 2015-2016 fiind primul în care efectivele de elevi sunt mai reduse comparativ cu anul anterior. „(...) Obligativitatea clasei pregătitoare a dus la rezultate mai bune în participarea şcolară. Tot studiul ne arată că cei mai vulnerabili copii, care sunt şcolarizaţi la vârste fragede, au mai multe şanse de a învăţa mai bine şi de a avea rezultate şcolare mai bune”, a spus Pieter Bult, reprezentantul UNICEF în România.