Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Familie Abandonul şcolar în România, în dezbaterea actorilor sociali

Abandonul şcolar în România, în dezbaterea actorilor sociali

Data: 18 Mai 2010

În aceste zile, la Sinaia, se desfăşoară Conferinţa naţională "Abandonul şcolar în România", eveniment organizat de Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului, în parteneriat cu Reprezentanţa UNICEF în ţara noastră. Scopul conferinţei este discutarea fenomenului de abandon şcolar, fenomen influenţat şi de actuala criză economică, precum şi a posibilelor modalităţi de prevenire şi intervenţie.

Conferinţa se adresează tuturor factorilor implicaţi în susţinerea participării şcolare a copiilor: inspectori şcolari, consilieri psihopedagogi, directori ai Direcţiilor Judeţene de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului, organizaţii neguvernamentale, autorităţi publice locale.

Organizatorii doresc să sublinieze cauzele principale ale abandonului şcolar la nivel local şi a modalităţilor de eliminare a acestora, enumerarea mecanismelor de relaţionare şi cooperare a factorilor care au competenţe în sprijinirea procesului educaţional la nivel local, pentru prevenirea şi reducerea abandonului şcolar, dar şi trasarea direcţiilor strategice de acţiune pentru prevenirea şi reducerea abandonului şcolar la nivel naţional.