Stilul de viață are o influență enormă asupra sănătății noastre, atât fizice, cât și mentale. Rezultatele ştiinţifice ne arată cum factorii de risc alimentari, dar și obiceiuri ce țin de stilul de
Risc
Cercetătorii de la Institutul naţional de sănătate şi cercetări medicale şi de la lnstitutul de oncologie din Franţa au realizat un studiu care demonstrează că riscul de cancer la sân se dublează la femeile care prezintă în sânge un nivel ridicat de grăsimi de origine industrială (ulei vegetal parţial hidrogenat, pâine industrială, mezeluri, prăjituri, chips-uri, paste, pizza). Potrivit studiului, efectele defavorabile ale acestor grăsimi „rele“, numite acizi graşi de tip „trans“, pe plan cardiovascular sunt cunoscute încă de la începutul anilor â90, însă nu s-a evaluat până de curând impactul lor asupra cancerului la sân.



.jpg)