Stilul de viață are o influență enormă asupra sănătății noastre, atât fizice, cât și mentale. Rezultatele ştiinţifice ne arată cum factorii de risc alimentari, dar și obiceiuri ce țin de stilul de
Studiu
Potrivit cercetătorilor americani, există o importantă legătură între consumul de băuturi alcoolice şi o creştere a riscului de cancer mamar la femeile aflate la menopauză. Astfel, un studiu realizat recent arată că femeile care consumă zilnic o cantitate mică de alcool, echivalentă a 1-2 pahare de vin, pot înregistra o creştere a riscului de dezvoltare a unei tumori mamare cu 32% mai mare decât cele care nu consumă deloc alcool. De la trei sau mai multe pahare pe zi, acest risc creşte cu 51%.



.jpg)