Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Actualitate religioasă Știri Canalul Siret-Bărăgan ar costa 3,6 miliarde de euro

Canalul Siret-Bărăgan ar costa 3,6 miliarde de euro

Data: 12 Mai 2011

Ministrul Agriculturii, Valeriu Tabără, a prezentat, ieri, un proiect de reluare a construirii, în sistem de parteneriat public-privat, a canalului de irigaţie Siret-Bărăgan, însă nu a oferit date concrete cu privire la numele unui investitor străin interesat de proiect. "Este un obiectiv major de investiţii început înainte de 1989, pe care l-am readus în actualitate. Dacă luăm cele patru etape de construcţie la nivelul costurilor bazate pe preţurile din 2003, ajungem la un cost total de 3,6 miliarde de euro pentru întreg proiectul", a declarat Valeriu Tabără. Dacă va fi finalizat, canalul Siret-Bărăgan va deveni cel mai important proiect de investiţii în agricultură al României din ultimii 20 de ani. Canalul, care ar trebui să aibă o lungime de 200 de kilometri şi ar urma să străbată judeţele Vrancea, Brăila, Buzău şi Ialomiţa, face parte din lista celor 17 proiecte propuse spre realizare în parteneriat public-privat, prezentată recent de Guvern. Construcţia acestui canal de irigaţii a fost începută în perioada comunismului, în urmă cu 25 de ani, când au fost finalizaţi 11 kilometri. (Bogdan Cronţ)