Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Actualitate religioasă Știri Concurs de educaţie gastronomică

Concurs de educaţie gastronomică

Galerie foto (1) Galerie foto (1) Știri
Data: 18 Feb 2011

Şcolile din România se pot înscrie până la 1 martie la un concurs european de gastronomie, Food4U. Liceenii trebuie să realizeze un spot video prin intermediul căruia să promoveze o dietă echilibrată.

Liceele din România pot participa, alături de copii din alte 28 de ţări, la cea de-a VII-a ediţie a concursului Food4U, care are drept scop sensibilizarea tinerilor între 14 şi 19 ani asupra importanţei regimului alimentar sănătos, corect şi echilibrat.

Înscrierile se pot face până la 1 martie, cei interesaţi pot obţine mai multe informaţii despre competiţie pe pagina de web www.food-4u.it, se arată într-un comunicat al Ministerului Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului.

Participarea la competiţie constă în realizarea unui spot video, însoţit de un backstage, care să sublinieze punctul de vedere pe care îl pot avea tinerii cu privire la conştientizarea populaţiei despre dieta echilibrată, urmărind responsabilizarea tinerilor asupra consumului benefic de fructe şi legume, înţelegerea rolului alimentelor bio, formarea unei atitudini critice faţă de comportamentele nesănătoase, cum ar fi excesul de alimente, consumul de băuturi alcoolice.

Potrivit regulamentului, spotul va fi realizat în limba română cu subtitrare în limba engleză şi va fi însoţit de un backstage cu o durată de 3 minute, care va reda atmosfera generală în care a fost creat spotul.