Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Actualitate religioasă Știri Demarare procedură achiziţie management de proiect

Demarare procedură achiziţie management de proiect

Data: 10 Septembrie 2013

Mănăstirea Răteşti, sat Ră­teşti, comuna Berca, jud. Bu­zău, anunţă demararea procedurii de achiziţie pentru atri­buirea contractului de servicii de management de proiect pentru proiectul „Restaurare, consolidare punere în valoare şi introducere în circuitul turistic a complexului arhitectural medieval al Mănăstirii Răteşti“, Cod CPV 79411000-8 Servicii generale de consultanţă în ma­nagement (Rev. 2). Tip procedură: cerere de oferte. Do­cu­men­taţia de atribuire se transmite prin poştă sau se ridică de la sediul Arhiepiscopiei Bu­ză­u­lui şi Vrancei din Buzău, Aleea Episcopiei nr. 3, jud. Buzău, cod poştal 120024, în urma unei solicitări scrise. Obiectul şi locul de implementare a contractului: Restaurare, consolidare, punere în valoare şi introducere în circuitul turistic a complexului arhitectural medieval al Mănăstirii Răteşti, sat Răteşti, comuna Berca, judeţul Buzău. Tip şi durată contract: servicii de management de proiect, 22 de luni. Valoarea estimată a contractului: 158.000,00 RON, fără TVA. Criteriul de atribuire a contractului: preţul cel mai mic. Termenul-limită de soli­ci­tare de clarificări: 5 zile îna­inte de data-limită de de­pu­nere a ofertelor. Termenul-limită de depunere a ofertelor: 20.09.2013, ora 10:00. Locul depunerii ofertelor: sediul Arhiepiscopiei Buzăului şi Vran­cei din Buzău, Aleea Episcopiei nr. 3, jud. Buzău, cod poştal 120024. Deschiderea ofertelor va avea loc în data de 20.09.2013, ora 12:00, la sediul Arhiepiscopiei Buzăului şi Vrancei din Buzău, Aleea Episcopiei nr. 3, jud. Buzău, cod poştal 120024. Cursul de referinţă leu/euro aplicabil: 26.07.2013. Informaţii suplimentare pot fi obţinute la sediul Arhiepiscopiei Buzăului şi Vrancei, Aleea Episcopiei nr. 3, jud. Buzău, cod poştal 120024, persoană de contact: stareţă Georgeta Tănase, telefon/fax: 0238.41.36.08, e-mail: episcopiabzvn@yahoo.com.