Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Actualitate religioasă Știri Educaţie şi cultură: 5 mii de învăţători vor participa la un program de formare continuă

Educaţie şi cultură: 5 mii de învăţători vor participa la un program de formare continuă

Galerie foto (1) Galerie foto (1) Știri
Data: 26 Octombrie 2011

Pe parcursul a 36 de luni, 5 mii de cadre didactice din învăţământul primar vor participa la un program de formare continuă de tip "blended learning" - "Organizarea interdisciplinară a ofertelor de învăţare pentru formarea competenţelor-cheie la şcolarii din clasele I-IV".

Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului a lansat ieri proiectul strategic "Organizarea interdisciplinară a ofertelor de învăţare pentru formarea competenţelor-cheie la şcolarii din clasele I-IV", un program de formare continuă de tip "blended learning" pentru cadrele didactice din învăţământul primar.

Proiectul derulat de Ministerul Educaţiei va avea ca obiectiv general îmbunătăţirea accesului şi a participării cadrelor didactice din învăţământul primar la oportunităţi de formare continuă, bazate pe resurse digitale şi pe cursuri de tip "blended learning", în vederea susţinerii formării de competenţe-cheie la şcolarii mici, prin organizarea interdisciplinară a ofertelor de învăţare.

Directorul Unităţii de Implementare a Proiectelor Finanţate din Fonduri Structurale din cadrul MECTS, Codrin Doru Lungu, a precizat că prin implementarea proiectului se va realiza o cercetare aplicativă de diagnoză realizată pentru analiza nevoilor de formare a cadrelor didactice din grupul ţintă, o platformă online, un program de formare.

Totodată, 5.000 de cadre didactice din cursul primar selectate vor participa la programul de formare continuă, vor fi formaţi 96 de formatori naţionali (12 formatori pe regiune) şi vor fi predate 5 cursuri de formare continuă pentru cadre didactice din cursul primar cu elemente de tip "blended learning", proiectate/dezvoltate curricular.

"Blended learning" este un concept de învăţare modern, foarte flexibil, dezvoltat cu scopul de a oferi fiecărui cursant un nivel avansat de cunoştinţe de nivel tehnic ridicat. Sistemul este bazat pe concepte şi metode noi de studiu, incluzând studiu în sala de clasă asistat de trainer, studiu individual şi studiu online.

Alături de Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului, în derularea acestui proiect vor participa Universitatea Bucureşti, Case ale Corpului Didactic din Bucureşti, Dolj, Brăila, Caraş-Severin, Iaşi, Cluj, Argeş, Braşov.