Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Actualitate religioasă Știri Europenii vor beneficia de noi drepturi şi servicii în telecomunicaţii

Europenii vor beneficia de noi drepturi şi servicii în telecomunicaţii

Data: 24 Mai 2011

Începând de astăzi, clienţii din statele mebre UE ar trebui să beneficieze de noi drepturi şi servicii în domeniul telefoniei mobile şi internetului, odată cu intrarea în vigoare a unor reglementări îmbunătăţite în sectorul telecomunicaţiilor, la nivelul Uniunii Europene. Noile reguli comunitare, menite să asigure creşterea concurenţei în sectorul telecomunicaţiilor şi îmbunătăţirea serviciilor trebuie să fie incluse în legislaţiile naţionale până pe 25 mai, se arată într-un comunicat al Comisiei Europene (CE). Noile reglementări prevăd posibilitatea schimbării într-o singură zi lucrătoare a operatorului de telecomunicaţii, fără renunţarea la numărul de telefon. De asemenea, operatorii vor fi obligaţi să furnizeze informaţii clare referitoare la serviciile oferite abonaţilor, inclusiv în privinţa calităţii minime a acestora. Astfel, contractele trebuie să prevadă şi detalii legate de compensaţii şi returnarea de fonduri, dacă nivelul minim al serviciilor nu este respectat. Operatorii trebuie să ofere, totodată, o protecţie mai bună faţă de accesul online neautorizat la datele personale ale clienţilor, precum şi faţă de spam-uri (e-mailuri neautorizate) şi să informeze obligatoriu clienţii în cazul breşelor de securitate.