Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Actualitate religioasă Știri Pe scurt

Pe scurt

Data: 16 Ianuarie 2009

Agenţii de turism, reclamate la OPC

În primele două săptămâini ale acestui an, zeci de ploieşteni au depus sesizări la Oficiul pentru Protecţia Consumatorilor (OPC) Prahova, reclamând serviciile oferite de agenţiile de turism pentru pachetele vândute cu ocazia sărbătorilor de iarnă. Printre aspectele sesizate de turişti se numără calitatea serviciilor oferite în hotelurile şi pensiunile de pe Valea Prahovei. „Am primit peste 20 de sesizări legate de aceste aspecte. Practic, calitatea serviciilor şi condiţiile de cazare au fost mult sub ceea ce garantaseră reprezentanţii agenţiilor de turism în momentul cumpărării biletelor. De asemenea, au existat şi sesizări legate de banii care le-au fost ceruţi în plus turiştilor, când au ajuns la destinaţie“, a precizat directorul OJPC Prahova, Corneliu Buzu. Pentru evitarea unor asemenea neplăceri pe viitor, inspectorii OJPC Prahova recomandă turiştilor să citească atent contractele pe care le vor semna şi să ceară la agenţia de turism informaţii privind transportul, cazarea şi masa. De asemenea, este important de reţinut faptul că preţurile nu pot fi majorate în ultimele 20 de zile calendaristice, înaintea plecării. În cazul în care sumele stabilite în contract sunt majorate cu peste 10%, indiferent de motive, turistul poate rezilia contractul, iar agenţia de turism este obligată să ramburseze imediat turistului toate sumele aferente călătoriei, inclusiv comisionul.

Fiică şi mamă, cercetate pentru o pagubă la BCR

Fiica unei funcţionare de la sucursala din Botoşani a Băncii Comerciale Române (BCR), acuzată că a delapidat aproximativ 300 de mii de euro, a fost arestată, în baza unei sentinţe a magistraţilor. Geanina Aghiniţei, în vârstă de 22 de ani, a fost reţinută de poliţişti în momentul în care intenţiona să părăsească ţara, fiind întoarsă de pe Aeroportul Băneasa şi prezentată magistraţilor cu propunere de arestare preventivă. „Ne aşteptam că va încerca să părăsească ţara, în condiţiile în care instanţa a dispus interdicţia de părăsire“, a declarat şeful Inspectoratului Judeţean de Poliţie Botoşani, comisarul şef Viorel Şerbănoiu. Ancheta în acest caz a fost declanşată după ce, în urma unui control intern al băncii, conducerea sucursalei a constatat că din conturile de depozit ale mai multor clienţi BCR au fost sustrase diverse sume de bani, care au fost virate în conturile unor apropiaţi ai funcţionarei Elena Achiţei, iar apoi folosite în interes propriu. Potrivit anchetatorilor, cea mai mare parte din sumă era virată într-un cont al fiicei acesteia, Geanina Aghiniţei.