Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Actualitate religioasă Știri Primele concluzii în cazul tragediei rutiere din Ungaria

Primele concluzii în cazul tragediei rutiere din Ungaria

Data: 23 Iunie 2011

Primele cercetări în cazul accidentului rutier de marţi dimineaţă, din Ungaria, soldat cu două decese şi 23 de răniţi în rândul pasagerilor români aflaţi într-un autocar Atlassib, arată că vinovat este şoferul slovac al tirului-cisternă, care a tamponat frontal autocarul românesc. Cele trei echipe tehnice ale companiei de transport internaţional de persoane Atlassib susţin, după primele cercetări de la faţa locului, că TIR-ul condus de şoferul slovac a intrat pe contrasens şi s-a izbit frontal cu autocarul în care se aflau 38 de români care plecau în Spania. În urma impactului, şoferul slovac a decedat pe loc, la fel ca şi cei doi şoferi români, aflaţi pe primele locuri din faţă ale autocarului. "Este exclus ca şoferul nostru să fi adormit la volan, aşa cum au apărut, în mod greşit, unele speculaţii. Şoferul aflat la volanul autocarului era unul dintre cei mai vechi şoferi din firmă şi autocarul era într-o stare tehnică bună", a precizat directorul general al Atlassib, Daniel Micu.