Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Actualitate religioasă Știri Produsele bio româneşti, foarte căutate la export

Produsele bio româneşti, foarte căutate la export

Data: 04 Iunie 2011

Piaţa românească a produselor agricole bio ar putea creşte în acest an cu 20%, pe fondul majorării cererii, a declarat preşedintele Asociaţiei Operatorilor din Agricultura Ecologică "Bio România", Marian Cioceanu. "Promovăm intens produsele, pentru a încerca să facem cunoscute populaţiei beneficiile acestora. În ultimii trei ani, piaţa a crescut cu circa 20%, trend care se va menţine şi în acest an", a spus Cioceanu. El a adăugat că, în 2010, consumul intern de produse agricole bio s-a ridicat 45-50 milioane de euro, din care aproximativ 35 milioane de euro reprezintă produse importate. În acelaşi timp, potrivit datelor asociaţiei, exporturile de produse bio s-au ridicat anul trecut la 150 milioane de euro. "România exportă în principal materie primă şi importă produse finite. La export, cererea este foarte mare, putem exporta tot ce producem", a precizat Marian Cioceanu. Principalele destinaţii de export au fost Germania, Italia, Grecia, Olanda, Elveţia, SUA şi Japonia. Preşedintele asociaţiei a adăugat că producătorii români vând la export, cu preţuri de două-trei ori mai mari decât produsele convenţionale, în principal miere, vin şi produse de panificaţie bio.