Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Regionale Transilvania Reuniune internaţională tema educaţiei copiilor cu dizabilităţi şi integrarea acestora în comunitate, la Cluj-Napoca

Reuniune internaţională tema educaţiei copiilor cu dizabilităţi şi integrarea acestora în comunitate, la Cluj-Napoca

Galerie foto (1) Galerie foto (1) Transilvania
Data: 19 Noiembrie 2016

Consiliul Judeţean Cluj a fost joi, 17 noiembrie, gazda unei delegaţii internaţionale formate din profesori care activează atât în ţară, cât şi în străinătate, în cadrul unor unităţi de învăţământ care se adresează copiilor cu cerinţe educaţionale speciale. Astfel, în prezenţa mai multor persoane cu funcţii de conducere din cadrul Consiliului Judeţean Cluj şi a Centrului Şcolar pentru Educaţie Incluzivă Cluj-Napoca, un număr de 13 specialişti proveniţi din patru şcoli de peste hotare - Ceip Montero de Espinosa (Spania), Associazione Culturale ,,AccordiAbili” (Italia), Zespol Szkol Specjalnych Nr. 8 (Polonia) şi Isparta Şehit Polis Mehmet Karacatilki Ve Sanat Merkezi (Turcia), au iniţiat şi realizat un schimb de informaţii şi experienţe cu privire la optimizarea sistemului educaţional al copiilor cu dizabilităţi şi eficientizarea integrării acestora în comunitate.

Întrevederea a fost preilejuită de organizarea, în perioada 15 – 19 noiembrie, a primei reuniuni transnaţionale a Proiectului Erasmus+ „Bridging Differences thro­ugh Music”, eveniment coordonat de către Ceip Montero de Espinosa din Spania, instituţie parteneră a Centrului Şcolar pentru Educaţie Incluzivă, unitate de învăţământ special aflată sub autoritatea forului administrativ judeţean.

În acest context, grupul ţintă al proiectului este constituit din 13 profesori şi 12 elevi români, care participă la activităţi transnaţionale de formare, predare şi învăţare. În categoria beneficiarilor indirecţi se încadrează nu mai puţin de 1.000 de persoane - elevi, profesori din şcoli speciale şi şcoli de masă, părinţi ai elevilor, precum şi alte persoane din cadrul comunităţii. Proiectul are drept scop încurajarea cooperării între elevii cu/fără deficienţe în dezvoltarea unor activităţi muzicale de valorizare a tradiţiilor naţionale (ritmuri, cântece şi dansuri tradiţionale), de improvizaţie şi compoziţie muzicală, având ca teme centrale iubirea şi pacea, conform comunicatului transmis de Consiliul Judeţean Cluj.