Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Amenzi pentru promoţiile doar cu numele

Amenzi pentru promoţiile doar cu numele

Un articol de: Cristina Zamfirescu - 18 Iulie 2016

Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) a amendat cu 176.500 de lei reţele de magazine pentru abateri în desfăşurarea promoţiilor, potrivit unui comunicat al instituţiei.
În perioada 23-29 iunie 2016, ANPC a desfăşurat, la nivel naţional, un control în reţele de magazine privind modalitatea de desfăşurare a promoţiilor şi concordanţa dintre preţurile afişate la raft şi cele aplicate la casa de marcat. Au fost controlaţi 51 de operatori economici din reţele de magazine şi au fost constatate abateri de la prevederile legale la un număr de 37 dintre aceştia, precizează comunicatul ANPC, citat de Agerpres. Reprezentanţii ANPC au constatat, în urma controalelor efectuate, că se comercializau produse în pachete promoţionale de tipul `2 la preţ de 1” sau cu oferta `1 + al doilea la jumătate de preţ”, fără a exista la comercializare produsul individual pentru a verifica preţul de referinţă şi a putea verifica corectitudinea promoţiei. De asemenea, au fost descoperite cazuri în care preţul afişat la produsul de referinţă nu corespundea cu cel afişat pe pachet sau produse care aveau afişat la raft un anunţ de reducere care nu s-a regăsit şi la casa de marcat.