Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Borsec, cel mai puternic brand românesc

Borsec, cel mai puternic brand românesc

Data: 08 Septembrie 2011

Borsec se află pe primul loc în topul celor mai puternice branduri româneşti pentru al doilea an consecutiv, a declarat joi Adina Vlad, Managing Partner Unlock Market Research, la a doua ediţie a "Top 50 cele mai puternice branduri româneşti". Pe locul doi se află Poiana, urmată de Kandia, care a avut cea mai mare creştere în top. Locul patru este ocupat de Gerovital, iar pe 5 se află Dorna, care s-a aflat în top şi anul trecut. Următoarele cinci locuri sunt ocupate, în ordine, de BCR, La Dorna, Dacia, Plafar şi Timişoreana. În top 50 se află trei bănci, respectiv BCR pe locul şase, Banca Transilvania pe 31 şi CEC Bank pe locul 36.