Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Bucovina şi Enescu, la târgul de turism de la Berlin

Bucovina şi Enescu, la târgul de turism de la Berlin

Data: 13 Martie 2009

România participă la cel mai mare târg de turism din lume - Bursa Internaţională de Turism de la Berlin, care îşi va închide porţile pe 15 martie. Standul României are 605 metri pătraţi, ţara noastră încercând în această ediţie a târgului să atragă turiştii germani în Bucovina, cu ocazia sărbătorilor de Paşti, la Festivalul de muzică „George Enescu“, dar şi la Braşov, pe pârtiile de schi de la Predeal şi Poiana Braşov, în zona Bran - Moeciu şi la cetăţile de la Făgăraş, Râşnov şi Rupea. Piaţa germană rămâne un furnizor important de turişti pentru România, având în vedere faptul că, în 2008, numărul turiştilor germani care au vizitat România a ajuns la peste 520.000, în creştere cu aproximativ 10%, comparativ cu 2007, însă autorităţile române vor încerca să convingă unul dintre cei mai mari tour-operatori germani, TUI, să revină pe piaţa românească, pe care a părăsit-o în 2006. Totodată, România lansează, cu această ocazie, şi un ghid adresat turiştilor individuali din Germania, care cuprinde 30 de destinaţii recomandate acestora de Biroul român de promovare.