Carnea de pui şi ouăle din România sunt sigure pentru consum, fapt dovedit de rezultatele analizelor efectuate de Agenţia Europeană pentru Siguranţa Alimentelor (EFSA), care atestă că producătorii respectă cu
Campanie de promovare a patrimoniului
O campanie de promovare a patrimoniului cultural din România, în special în rândul tinerilor, a fost lansată, marţi seara, la Casa Monteoru, de Institutul Naţional al Patrimoniului. Ştefan Bâlici, director general al Institutului Naţional al Patrimoniului, a precizat că, în cadrul campaniei, în perioada iulie-decembrie, vor avea loc şase vizite ghidate în şase părţi ale ţării ce se adresează unor grupuri de jurnalişti, bloggeri şi instagrameri, prin care se urmăreşte să se aducă în atenţia tinerilor 50 de obiective de patrimoniu cultural.
Printre tururile ce vor fi efectuate se numără unul dedicat tradiţiilor legate de sărbătoarea Crăciunului, altul legat de mănăstirile şi bisericile pictate din Moldova.