Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Comerţul online, mai puţin afectat de criza financiară

Comerţul online, mai puţin afectat de criza financiară

Data: 20 Noiembrie 2009

Criza economică şi financiară pare să fi ocolit comerţul online, acest domeniu economic înregistrând creşteri spectaculoase tocmai în acest an, când marile magazine au suferit pe urma crizei, scrie publicaţia germană „Deutsche Welle“. Potrivit aceleiaşi surse, la acest moment, cel puţin 31 de milioane de germani îşi fac cumpărăturile prin intermediul internetului. Creşterea uluitoare a comerţului online se explică, în special, prin faptul că e un domeniu foarte atractiv, în care şi începătorii pot pătrunde rapid, consideră profesorul de ştiinţe economice, Bernd Skiera, de la Universitatea din Frankfurt, care se ocupă de cercetarea ştiinţifică a acestui fenomen. În opinia sa, multe firme de tradiţie au suferit eşecuri pe piaţă fiindcă nu au recunoscut la timp şansele oferite de comerţul electronic. Cele mai populare platforme online de comerţ, ca Amazon şi Ebay, combină nişte modele clasice, cum ar fi trimiterea unor cărţi direct acasă la client.