Victoria republicanului Donald Trump la alegerile prezidenţiale americane, continuarea războiului din Orientul Mijlociu sau Jocurile Olimpice de la Paris se numără printre evenimentele care, potrivit unei
„De unde vin jucăriile?“
Campania internaţională „Stop Toying Around - De unde ne vin jucăriile?“ a fost lansată joi de Asociaţia Naţională a Specialiştilor în Resurse Umane (ANSRU) la Centrul InfoEuropa. Potrivit ANSRU, aproximativ 90% din jucăriile vândute în Europa sunt produse în ţări în curs de dezvoltare în care costurile de producţie sunt minime şi salariile angajaţilor din fabricile de jucării sunt foarte mici. Proiectul îşi propune să contribuie atât la eradicarea sărăciei, egalitatea de gen şi crearea unui parteneriat global în vederea promovării muncii decente. „Mesajul campaniei este unul de solidaritate cu lucrătorii din firmele producătoare de jucării în vederea promovării unor condiţii de muncă decente pe întreg lanţul de producţie din industria de jucării, o atenţie deosebită acordându-se drepturilor omului, comerţului echitabil şi impactului globalizarii“, se arată în comunicatul ANSRU.