Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Executivul susţine programul „Fabricat În România“

Executivul susţine programul „Fabricat În România“

Data: 20 Martie 2009

Programul „Fabricat în România“, prin care sunt promovate produse fabricate în ţară de firme româneşti sau străine, ar trebui relansat, fără să încalce normele comunitare în domeniul ajutorului de stat, potrivit premierului Emil Boc. „Cred că ar trebui relansat în România un program care, într-o formă sau alta, a mai existat şi nu cred că încălcăm nici o regulă sau o normă europeană. Este vorba de programul «Produs în România» şi aici nu mă refer doar la firmele autohtone care produc în România, ci şi la firmele străine care produc diverse lucruri în această ţară. Cred că avem datoria, în calitate de guvernanţi, să lansăm un asemenea proiect ca să îi sensibilizăm pe români, arătându-le că în România avem produse din agricultură - e adevărat, destul de puţine din nefericire -, în domeniul industriei auto, în domeniul asigurărilor, în domeniul financiar bancar, în domeniul altor activităţi economice“, a spus Boc la o conferinţă de profil. Prim-ministrul a apreciat că aceasta este cea mai bună modalitate ca produsele româneşti să fie cunoscute şi impuse pe piaţa mondială.