Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Guvernul a aprobat codul de bune practici pentru hipermarketuri

Guvernul a aprobat codul de bune practici pentru hipermarketuri

Data: 10 Aprilie 2009

Guvernul a aprobat în şedinţa de miercuri modificarea şi completarea ordonanţei privind comercializarea produselor şi serviciilor de piaţă, în scopul punerii în aplicare a principiilor bunelor practici pentru comerţul cu produse agroalimentare.

Prin această măsură se va asigura funcţionarea adecvată a pieţei interne care să permită accesul real al fermierilor şi al altor furnizori de produse agroalimentare la consumatori.

Actul normativ va fi promovat de Guvern în procedură de urgenţă în Parlament, pentru ca efectele sale să se facă simţite cât mai curând posibil.

„Sperăm ca după adoptarea sa de către Parlament, acest cod de bune practici să-şi producă cât mai curând efectele, în sensul că pe rafturile hipermarket-urilor produsele româneşti să fie mult mai prezente“, a declarat ministrul Agriculturii, Pădurilor şi Dezvoltării Rurale, Ilie Sârbu.

În plus, actul normativ adoptat de Guvern elimină interdicţia care împiedica până acum producătorii să comercializeze aceleaşi produse şi în alte magazine la un preţ unitar mai mic sau egal cu cel la care produsele respective au fost achiziţionate de hipermarket.