Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Identitatea produselor, importantă pentru consumatori

Identitatea produselor, importantă pentru consumatori

Data: 17 Aprilie 2009

Reuniunea G8 pe teme agricole, ce se va desfăşura în perioada 18-20 aprilie, în Italia, va aborda, între altele, subiectul „speculaţiilor şi efectul acestora asupra preţurilor şi foametea la nivel mondial“, a declarat ministrul italian pentru Politici Agricole, Luca Zaia. Acesta a adăugat că, pe parcursul reuniunii, se va vorbi despre agricultura adevărată, cea practicată de ţărani, „cea care ia alimentele din pământ“. „În spatele produsului se află ţăranul, nu companiile multinaţionale“, a subliniat ministrul. El a remarcat încă o dată importanţa „identităţii produsului“, precum şi „necesitatea de a apăra produsele tipice din anumite teritorii“. De asemenea, el a precizat că, în sectorul agricol, există „două lumi bine definite: cei care au o agricultură cu o identitate productivă, precum Italia, care numără 4.500 de produse specifice, şi cei care trebuie să inventeze agricultura“.