Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Încrederea consumatorilor a revenit la nivelul din 2007

Încrederea consumatorilor a revenit la nivelul din 2007

Un articol de: Oana Nistor - 09 Decembrie 2015

Nivelul de încredere al consumatorului român a revenit la nivelul anului 2007, iar acest lucru va conduce la o creştere a consumului pe fondul majorării veniturilor, a declarat, marţi, într-o dezbatere de specialitate, Ionuţ Dumitru, preşedintele Consiliului Fiscal.
„E de anticipat ca şi în perioada următoare, şi mă refer şi la anul următor, să vedem o accelerare a consumului. Avem toate ingredientele necesare. Pe de o parte venituri mai mari, fonduri mai mari, cu creşteri de aproape 14% în termeni reali. Numărul de salariaţi creşte, de asemenea. Va fi o presiune şi pe salariile din mediul privat. Al doilea ingredient important este încrederea consumatorilor. Se pare că odată cu octombrie anul trecut, de la alegerile prezidenţiale, încrederea consumatorilor s-a îmbunătăţit masiv. În momentul de faţă, nivelul de încredere al consumatorilor din România este la nivelul din 2007. Consumatorul român are şi venituri, şi o încredere mai mare, ceea ce nu poate duce decât la un consum mai mare”, a menţionat Dumitru. Creşterea vânzărilor de bunuri de consum va fi şi mai mare începând cu 1 ianuarie 2016, când TVA standard va scădea de la 24% la 20%, după cum a mai precizat preşedintele Consiliului Fiscal.