Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Kraft poate prelua Cadbury doar dacă renunţă la activitatea din România şi Polonia

Kraft poate prelua Cadbury doar dacă renunţă la activitatea din România şi Polonia

Data: 14 Ianuarie 2010

Kraft Foods Inc, al doilea grup alimentar mondial, a obţinut aprobarea Comisiei Europene pentru achiziţionarea companiei britanice Cadbury, cu condiţia renunţării la activităţile Cadbury din România şi Polonia, se arată într-un articol apărut în ziarul american „Chicago Tribune“.

„Având în vedere remediile oferite, sunt mulţumită că propusa preluare nu va afecta nefavorabil concurenţa în Europa, iar consumatorii nu vor fi afectaţi“, a declarat comisarul european pentru Concurenţă, Neelie Kroes.

„Suntem mulţumiţi de decizia Comisiei Europene“, a afirmat Michael Mitchell, purtător de cuvânt al Kraft.

Marţi, Kraft şi-a îmbunătăţit oferta de 10,2 miliarde de lire sterline (16,4 miliarde de dolari) lansată pentru pentru preluarea grupului britanic Cadbury, urmând să majoreze componenta de numerar a ofertei graţie fondurilor rezultate de pe urma vânzării diviziei de pizza din America de Nord către rivalul elveţian Nestle. Oferta actuală, respinsă de Cadbury, este compusă dintr-un mix de numerar şi acţiuni, 300 de pence şi 0,2589 acţiuni Kraft, evaluând Cadbury la aproximativ 740 de pence pe acţiune sau puţin peste 11 miliarde de euro. În România, Cadbury deţine branduri precum „Rom“, „Kandia“, „Măgura“, „Laura“, „Silvana“ şi „Sugus“.