Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială La 112 se pot semnala fraudele electorale

La 112 se pot semnala fraudele electorale

Data: 27 Octombrie 2009

Secretarul de stat din Ministerul Administraţiei şi Internelor (MAI), Liviu Grădinaru, a declarat, duminică, la Galaţi, că la Serviciul de urgenţă 112 s-a deschis o linie specială, la care se vor putea face sesizări legate de eventuale fraude electorale. Grădinaru a precizat că acest sistem înlocuieşte vechea linie verde utilizată la alegerile trecute. „La Serviciul de urgenţă 112 s-a deschis o linie ce va fi supravegheată de operatori speciali, care vor prelua absolut toate sesizările privind fraudele sau neregulile legate de procesul electoral“, a declarat Liviu Grădinaru. Oficialul MAI a precizat că reclamaţiile se vor înregistra, şi vor fi aduse la cunoştinţă tuturor organelor responsabile (Poliţie, birourile electorale judeţene, parchetele), şi se vor întreprinde măsurile de cercetare necesare. „Această linie specială pe 112 ia locul liniei verzi utilizate în trecut. S-a făcut o simulare, totul lucrează perfect, fără nici un fel de problemă“, a precizat Liviu Grădinaru. Secretarul de stat a adăugat că mesajele transmise prin noul sistem vor fi identificate şi înregistrate ca orice alt apel primit la 112. În plus, este de părere oficialul MAI, serviciul va fi mai eficient decât o linie verde, la care se primeau mii de mesaje greu de centralizat şi de verificat.