Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Linie telefonică pentru sesizarea neregulilor alimentare

Linie telefonică pentru sesizarea neregulilor alimentare

Data: 01 Iulie 2009

Autoritatea Naţională Sanitar-Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor (ANSVSA) va pune bazele unui „Call Center“, care va prelua sesizările şi reclamaţiile cetăţenilor privind siguranţa alimentară. „Am constatat în ultima perioadă deficienţe şi întârzieri în soluţionarea sesizărilor sau a reclamaţiilor primite din partea cetăţenilor. Trebuie să dovedim oamenilor că activitatea noastră este în interesul lor şi aceasta nu este doar la nivel declarativ. De aceea, am decis înfiinţarea acestui dispecerat, pentru o reacţie cât mai rapidă şi mai eficientă din partea noastră şi o mai bună protecţie a sănătăţii cetăţenilor“, a declarat Marian Zlotea, preşedintele ANSVSA. Linia telefonică 0800 826 787 poate fi apelată şi din reţeaua de telefonie mobilă, serviciul de tip „Call Center“ funcţionând în regim de permanenţă, 24 din 24 de ore.