Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Măsuri pentru promovarea calităţii produselor alimentare

Măsuri pentru promovarea calităţii produselor alimentare

Data: 20 Feb 2009

Simplificarea normelor de comercializare, o mai bună informare a consumatorilor în special asupra originii produselor alimentare, protejarea mai bună a produselor europene de calitate pe plan internaţional sunt principalele propuneri din raportul eurodeputatei Maria Petre, privind „Garantarea calităţii alimentelor - armonizare sau recunoaştere reciprocă a standardelor“. Documentul a fost adoptat săptămâna aceasta de Comisia pentru agricultură şi dezvoltare rurală a Parlamentului European. Răspunzând recent lansatei Cărţi Verzi asupra calităţii produselor agricole, documentul elaborat de europarlamentarul român propune o serie de măsuri concrete pentru promovarea calităţii produselor agricole europene, fără a crea însă costuri şi sarcini suplimentare pentru producători. „Standardele de comercializare ale UE prevăd, pentru un număr important de produse agricole şi pentru anumite produse alimentare finite, definiţii ale produselor, standarde minime, categorii de produse şi cerinţe de etichetare pentru informarea consumatorilor“, susţine Maria Petre.