Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Noi reguli europene privind publicitatea la TV

Noi reguli europene privind publicitatea la TV

Data: 30 Decembrie 2009

Comisia Europeană a făcut apel, luni, la ţările membre ale UE să accelereze implementarea unor noi reguli referitoare la publicitatea de pe micile ecrane şi a ameninţat că, în caz contrar, va sesiza justiţia. Ţările UE aveau ca termen limită 19 decembrie pentru a transpune în legislaţia naţională o directivă (lege) europeană care relaxează regulile existente. Ea suprimă regula ce impune o perioadă de cel puţin douăzeci de minute între două calupuri publicitare. Legea autorizează, de asemenea, noi forme de publicitate, precum plasamentul de produse. Prevederile directivei nu se aplică pentru emisiunile de ştiri, documentare şi emisiu-nile pentru copii, notează AFP.