Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Nostalgia a reînviat Trabantul în Germania

Nostalgia a reînviat Trabantul în Germania

Data: 12 Noiembrie 2009

Germanii sărbătoresc 20 de ani de la căderea Zidului Berlinului ciocnind o cupă de vin spumant Rotkaeppchen, unul dintre brandurile est-germane care au trecut cu succes peste schimbările politice, şi aşteptând lansarea noului Trabant.

„Trabbi Group“, investitorii care au realizat noul Trabant şi

l-au arătat recent publicului, este o companie de miniaturi auto, un tunner auto şi o companie de piese de schimb.

Grupul a investit 2,2 mil. euro în proiectul Trabant şi se află în căutarea unor investitori pentru a trece la producţia de serie. Dacă Trabantul este un succes potenţial, alte câteva zeci de branduri est-germane au reuşit deja să se impună pe dificila piaţă a Germaniei.

Nostalgia a fost motivul pentru care, în 2007, compania Herpa, un producător renumit de mini-modele auto, a fost prima ce a prezentat publicului un Trabant restilizat. Atât de puternică a fost reacţia, încât Herpa şi-a unit forţele cu IndiKar, un important tunner auto, şi cu IAV, un producător de piese, pentru a realiza un model cu totul nou. Proiectul de 2,2 mil. euro a fost coordonat de designerul Nils Poschwatta, care a renunţat la slujba de la Volkswagen pentru a se dedica maşinii în care, spune el, a învăţat să conducă acum 20 de ani.