Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Piaţa bunurilor de larg consum a crescut cu 20%

Piaţa bunurilor de larg consum a crescut cu 20%

Data: 03 Iulie 2009

Deşi încep să fie îngrijoraţi de prognozele pesimiste ale evoluţiei crizei economice, românii nu sunt încă dispuşi să pună bani deoparte. Un studiu GFK România arată că piaţa bunurilor de larg consum a crescut cu 20% în primul trimestru al acestui an. Coşul de cumpărături al românilor a fost mai bogat în primul trimestru al acestui an. Asta în ciuda faptului că produsele alimentare de bază s-au scumpit cu 8%. Studiul GFK arată că românii au consumat mai multă cafea, produse lactate şi paste făinoase. Este adevărat că, potrivit studiului, românii au cumpărat mai rar detergenţi de rufe sau vase şi produse de îngrijire personală, precum deodorant, pastă de dinţi sau şampon, însă atunci când s-au dus să le cumpere, au luat cantităţi cu 6,5% mai mari. Asta pentru că românii au început să cumpere pachete mai mari, care sunt mai ieftine.