Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Programul european „Rabla“, criticat de Greenpeace

Programul european „Rabla“, criticat de Greenpeace

Un articol de: Oana Nistor - 13 Aprilie 2009

Organizaţia de mediu Greenpeace susţine că programele prin care consumatorii europeni sunt încurajaţi să îşi caseze vechile automobile nu rezolvă problemele fundamentale ale sectorului auto şi irosesc banii contribuabililor. „Schemele nu vor creşte competitivitatea în sectorul auto, nici nu vor aduce beneficii climei, mediului sau siguranţei rutiere. Ele sunt gândite pentru a încuraja consumatorii să cumpere maşini acum, mai degrabă decât mai târziu. Tot ce pot face e să amelioreze criza vânzărilor astăzi, declanşând o criză şi mai mare în anii următori“, susţine Greenpeace într-o scrisoare către comisarul european pentru Industrie, Guenter Verheugen. Un număr tot mai mare de ţări oferă stimulente pentru a încuraja şoferii să îşi înlocuiască vechiul automobil cu vehicule ce au un consum mai eficient de combustibil. Luna trecută, această schemă a crescut cu 40% vânzările de automobile în Germania, după ce în februarie au crescut cu 21,5%. Din acest motiv, piaţa germană a fost singura care a înregistrat o creştere în februarie.