Necesitatea înfiinţării la nivel naţional a unei structuri specializate în intervenţii în situaţii de criză epidemiologică, microciparea animalelor din ferme şi modificarea legislaţiei, astfel încât să
Publicitatea se mută pe internet
Recesiunea din industria mondială a publicităţii se apropie de pragul de jos şi, după o cădere de 8,5 procente în 2009, industria ar trebui să înregistreze o uşoară revenire în 2010, a prognozat luni o importantă agenţie de media, informează Reuters. În cazul diferitelor platforme de publicitate, internetul este singurul mediu care se aşteaptă să înregistreze o creştere în 2009, în timp ce televiziunea, cinematograful şi publicitatea outdoor ar urma să scadă mai puţin decât piaţa totală de publicitate. Zenith estimează că cheltuielile pentru publicitatea pe internet vor creşte cu 10,1 procente în 2009, urmând ca acest mediu să fie responsabil pentru 15,1 procente din toate cheltuielile cu publicitatea în anul 2011, faţă de 10,5 procente în anul 2008. Zenith susţine că sectoarele financiar, auto şi călătoriilor de afaceri vor suferi o scădere dramatică a veniturilor, în timp ce sectoarele distribuţiei, bunurilor de larg consum şi produselor de valoare se descurcă ceva mai bine.