Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Publicitatea se mută pe internet

Publicitatea se mută pe internet

Data: 06 Iulie 2009

Recesiunea din industria mondială a publicităţii se apropie de pragul de jos şi, după o cădere de 8,5 procente în 2009, industria ar trebui să înregistreze o uşoară revenire în 2010, a prognozat luni o importantă agenţie de media, informează Reuters. În cazul diferitelor platforme de publicitate, internetul este singurul mediu care se aşteaptă să înregistreze o creştere în 2009, în timp ce televiziunea, cinematograful şi publicitatea outdoor ar urma să scadă mai puţin decât piaţa totală de publicitate. Zenith estimează că cheltuielile pentru publicitatea pe internet vor creşte cu 10,1 procente în 2009, urmând ca acest mediu să fie responsabil pentru 15,1 procente din toate cheltuielile cu publicitatea în anul 2011, faţă de 10,5 procente în anul 2008. Zenith susţine că sectoarele financiar, auto şi călătoriilor de afaceri vor suferi o scădere dramatică a veniturilor, în timp ce sectoarele distribuţiei, bunurilor de larg consum şi produselor de valoare se descurcă ceva mai bine.