Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Reclamații ale consumatorilor la nivel european

Reclamații ale consumatorilor la nivel european

Galerie foto (1) Galerie foto (1) Actualitate socială
Data: 12 Ianuarie 2021

47% din totalul reclamaţiilor primite anul trecut de Centrul European al Consumatorilor din România (ECC-România) a vizat domeniul transporturilor (aerian, rutier, feroviar, naval şi închirieri auto), a informat Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC). Cele mai multe reclamaţii au vizat anulări provocate de pandemie, atât în domeniul transporturilor, cât şi în turism. În 2020, ECC România, care funcționează ca direcție în cadrul ANPC, a instrumentat peste 5.200 de solicitări de la consumatori români şi peste 270 de solicitări de la consumatori din UE, plus Norvegia, Islanda şi Marea Britanie. (C. Z.)