Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Roma introduce un serviciu de asistenţă pentru turiştii străini

Roma introduce un serviciu de asistenţă pentru turiştii străini

Data: 20 August 2009

Oraşul Roma se pregăteşte să lanseze un serviciu de „asistenţă“ pentru turiştii străini, a anunţat viceprimarul Mauro Cutrufo, în contextul în care mai multe cazuri de escrocherii comise asupra vizitatorilor din capitala Italiei au fost raportate de la începutul acestei veri. „Începând cu luna octombrie, tineri care vorbesc cel puţin două limbi străine vor veni în întâmpinarea turiştilor, în aeroporturi şi gara centrală din Roma, pentru a-i asista şi a le distribui ghiduri practice“, a explicat viceprimarul. „Toate informaţiile necesare pentru sejurul lor şi numerele pentru a contacta operatorii ce vorbesc limba lor le vor fi indicate“, a mai precizat Mauro Cutrufo, subliniind că serviciile pentru turiştii chinezi sau ruşi, al căror număr este într-o creştere puternică, vor fi în curând sporite. De la începutul lunii iulie, mai multe cazuri reclamate de turiştii străini au afectat imaginea capitalei Italiei, spre nemulţumirea administraţiei din Roma. La sfârşitul lunii iunie, un cuplu de turişti japonezi a făcut plângere, după ce a avut de plătit o notă de aproape 700 de euro într-un restaurant din centrul Romei. Cazul a avut o puternică rezonanţă în rândul japonezilor, ce reprezintă circa 18% din turiştii care vizitează Capitala. Pentru a scuza aceste practici, ministrul Turismului a invitat cuplul să revină în vacanţă în Italia pe cheltuiala statului, dar oferta a fost declinată de cei doi japonezi, care au răspuns că nu vor să profite de banii contribuabilului italian. De asemenea, o jurnalistă italiană a străbătut centrul istoric şi a dezvăluit, într-o serie de articole, numeroase nereguli practicate de comercianţi, cum ar fi preţurile duble (pentru italieni şi pentru turişti) practicate de restaurante şi o facturare excesivă a unor produse. În 2008, potrivit primăriei, Roma a primit aproape 14 milioane de vizitatori pentru un total de 34 de milioane de nopţi de cazare.