Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială România, avertizată de UE pentru deficienţe în legislaţia feroviară

România, avertizată de UE pentru deficienţe în legislaţia feroviară

Data: 12 Octombrie 2009

Comisia Europeană a transmis către 21 de state membre avize motivate privind neimplementarea în mod adecvat de către acestea a legislaţiei cunoscute sub denumirea de „primul pachet feroviar“. În Austria, Belgia, Republica Cehă, Germania, Danemarca, Estonia, Grecia, Spania, Franţa, Ungaria, Irlanda, Italia, Lituania, Luxemburg, Letonia, Polonia, Portugalia, România, Suedia, Slovenia şi Slovacia au rămas încă nesoluţionate aspecte importante legate de deschiderea către concurenţă a pieţelor feroviare. În urma transmiterii de scrisori de somare către 24 de state membre, în iunie 2008, un număr dintre aceste state membre a operat modificări în normele de drept intern, pentru a se conforma legislaţiei comunitare. Comisia a deschis un dialog cu toate statele membre, în scopul identificării de soluţii posibile în mod constructiv. La peste un an de la data transmiterii scrisorilor de somare, în ciuda progreselor făcute de majoritatea statelor membre, mare parte din acestea din urmă nu se conformează încă pe deplin directivelor comunitare relevante. Conform avizelor transmise, statele membre trebuie să facă mai multe progrese în ceea ce priveşte reforma sistemelor lor feroviare, în beneficiul atât al întreprinderilor feroviare, cât şi al consumatorilor.