Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială România, o atracţie pentru turiştii care caută experienţe autentice

România, o atracţie pentru turiştii care caută experienţe autentice

Data: 02 Feb 2015

Lipsa infrastructurii din ţara noastră s-ar putea transforma într-un avantaj din punct de vedere turistic, având în vedere că se observă o creştere a unui anume tip de turist care nu caută hoteluri scumpe, ci locuri atractive din mijlocul comunităţilor tradiţionale sau din locuri neumblate. „Turiştii din generaţia celor născuţi în perioada 1981 - 2000 sunt atenţi la costuri şi mult mai concentraţi pe experienţele trăite, fie că e vorba de o călătorie de agrement sau de business. România poate fi din această perspectivă o destinaţie atractivă pentru turiştii care caută experienţe autentice, în mijlocul unor comunităţi tradiţionale. Pentru aceşti turişti, lipsa infrastructurii nu mai este un impediment, ci, dimpotrivă, o atracţie, ei căutând destinaţii izolate de cotidianul aglomerărilor urbane“, a declarat Elena Badea, director Ernst& Young România, citată de Mediafax. În opinia sa, aceşti turişti însă sunt şi cei mai conectaţi la surse de informare digitale, astfel că furnizorii de servicii trebuie şi ei să fie conectaţi la tehnologie. (Oana Nistor)