Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Românii încep să prefere magazinele cu discounturi

Românii încep să prefere magazinele cu discounturi

Data: 21 Iulie 2009

În ultimul an, din cauza efectelor economice nu tocmai prielnice, consumatorii români s-au orientat foarte mult spre reţelele de magazine cu discount care au raportat creşteri al vânzărilor în medie cu 40%, în primul semestru, potrivit Mediafax.

Principalii jucători din sectorul de reduceri, Profi, Pludi Market, Rewe România şi MiniMax Discount, au anunţat creşteri importante ale vânzărilor în primele trei luni, faţă de aceeaşi perioadă a lui 2008.

„Cifra de afaceri în primul semestru al anului 2009 este mai mare cu 45,3% faţă de aceeaşi perioadă a anului 2008, iar în perimetru comparabil, respectiv acelaşi număr de magazine, creşterea cifrei de afaceri în 2009 este cu 29,5% mai mare faţă de 2008“, a declarat administratorul Profi Rom Food, Caius Crişan. Vânzările firmei au ajuns la aproape 270 de milioane de lei, în primele şase luni din acest an, comparativ cu aproape 185 de milioane de lei, cât avea în aceeaşi perioadă a anului 2008. Conform directorului de marketing al Pludi Market, Ioana Mărginean, faţă de primele şase luni ale anului trecut, în acest an şi numărul cumpărătorilor s-a majorat. La fel şi Rewe România, operatorul reţelelor de discount Penny Market şi Penny Market XXL, a înregistrat în primul semestru o majorare cu 35% a vânzărilor, spun reprezentanţii companiei.