Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Românii vor ieși mai mult în parcuri decât în mall-uri

Românii vor ieși mai mult în parcuri decât în mall-uri

Galerie foto (1) Galerie foto (1) Actualitate socială
Data: 15 Iunie 2020

Guvernul a anunţat că din 15 iunie mallurile vor fi redeschise, însă românii nu par nerăbdători să frecventeze marile centre comerciale. Potrivit unui studiu publicat săptămâna trecută de o companie din  domeniul serviciilor imobiliare comerciale, românii vor ieşi mai des în parcuri, vor face mai mult sport şi vor evita mall-urile, restaurantele sau cinematografele.  

„Odată cu ridicarea restricţiilor, proces ce are loc treptat, începând cu 15 mai, principalele activităţi pe care românii îşi doresc să le facă mai des sunt plimbările în parc (32%), petrecerea vacanţelor în România (26%) şi activităţile sportive în aer liber (25%). (…) La polul opus, principalele activităţi care vor fi realizate mai rar sunt legate de ieşitul la masă în mall (53%), călătoriile în străinătate (45%) şi mersul la cinematograf (45%)“, arată un studiu realizat de compania de consultanţă imobiliară.

Studiul a arătat că, în prezent, există o reticenţă faţă de comerţul fizic, fapt ce conduce către concluzia că numărul de vizitatori ai centrelor comerciale va scădea. În plus, perioada de izolare a crescut ponderea
consumatorilor familiarizaţi cu comerţul online, iar retailerii din această categorie vor căuta să îşi menţină clienţii şi cota de piaţă.

Începând cu 1 iunie, magazinele situate în centre comerciale cu o suprafaţă mai mică de 15.000 de metri pătraţi, precum şi cele cu acces direct din exterior şi-au reluat activitatea, iar din 15 iunie a fost anunţată redeschiderea magazinelor din mall-urile de peste 15.000 de metri pătraţi, activitatea restaurantelor şi a locurilor de joacă urmând a fi în continuare restricţionată.

(Cristina Zamfirescu)