Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Un român din trei preferă să ia laptele de la piață

Un român din trei preferă să ia laptele de la piață

Galerie foto (1) Galerie foto (1) Actualitate socială
Data: 11 Feb 2021

Aproape jumătate dintre români (49%) spun că au în obicei să cumpere laptele de la supermarket, iar 30% preferă să îl ia de la piaţă. În același timp, cel mai evitat produs din categoria lactatelor este margarina, pe care o treime dintre români nu o cumpără niciodată, potrivit unui studiu despre consumul de lactate în rândul românilor. 

În medie, 16% dintre români consumă zilnic sau aproape zilnic lactate, iar 19% dintre aceştia spun că au în dietă lactate de 2-3 ori pe săptămână, în medie. Doar 6% dintre respondenţi spun că nu consumă niciodată lapte și alimente derivate din lapte.

Când vine vorba de produsele prezente în alimentația de zi cu zi, pe primul loc se află laptele - consumat zilnic de o treime din români (33%), iaurt sau sana/chefir/lapte bătut (21%), unt (20%) şi brânză telemea (18%). 

În ceea ce privește refuzul de a consuma margarină, acesta a fost exprimat cel mai hotărât de persoanele de peste 60 de ani, aproape jumătate (49%) au selectat această opţiune.

Întrebaţi cât de loiali sunt atunci când vine vorba despre alegerea lactatelor în general, 36% dintre români au spus că obişnuiesc să cumpere mereu acelaşi brand, indiferent de promoţiile de la raft. 46% dintre respondenţi afirmă că alternează mărcile, în funcţie de promoţiile existente în magazin, iar 12% dintre români spun că achizi­ționează produsele lactate cu cel mai bun preț, indiferent de marcă. Doar 6% dintre respondenţi spun că au în vedere și alte criterii precum ambalajele sau ingredientele produsului atunci când fac cumpărăturile de lactate şi nu achiziţionează aceeaşi marcă, mai arată datele studiului Reveal Marketing Research.