Necesitatea înfiinţării la nivel naţional a unei structuri specializate în intervenţii în situaţii de criză epidemiologică, microciparea animalelor din ferme şi modificarea legislaţiei, astfel încât să
Vânzări slabe pentru Dacia, în Bulgaria
Un total de 12.432 de vehicule noi au fost vândute în Bulgaria în primele cinci luni ale anului, în scădere cu 50,32% faţă de perioada similară din 2008, conform datelor furnizate de Uniunea Importatorilor Auto din Bulgaria. Vânzările de camioane grele în Bulgaria au înregistrat un declin de 80%, cele de vehicule uşoare o scădere de 65%, iar cele de maşini un recul de 45%. Toyota rămâne cea mai populară marcă în Bulgaria, cu 1.432 de vehicule noi vândute în perioada ianuarie-mai 2009, urmată de Volkswagen, cu 1.284 de vehicule, Peugeot, cu 1.076 de vehicule. Dacia este pe penultimul loc, cu 589 de vehicule vândute, fiind întrecută doar de Chevrolet, cu 490 de vehicule vândute în Bulgaria.