Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Vânzările de maşini noi, mai mici cu 60%

Vânzările de maşini noi, mai mici cu 60%

Data: 24 Martie 2009

Vânzările de automobile noi din România au căzut cu 59,9% în februarie, la 9.082 unităţi, şi cu 61,8% după primele două luni, la 16.190 unităţi, pe o piaţă totală care a avut un declin similar, reiese din datele Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA). În februarie 2008 au fost livrate 22.651 maşini noi, iar după primele două luni ale anului trecut vânzările cumulau 42.351 unităţi. Segmentul automobilelor s-a revigorat însă faţă de prima lună a acestui an, consemnând o creştere de 27,7%, de la 7.110 maşini la 9.082 autoturisme. Piaţa totală (automobile, vehicule comerciale şi autobuze - n.r.) a căzut cu 62,2% în februarie, de la 27.817 unităţi în a doua lună a anului trecut la 10.514 autovehicule. Livrările din piaţa totală realizate în ianuarie şi februarie au cumulat 18.702 unităţi, în scădere cu 63,5% faţă de aceeaşi periodă a anului trecut, când în România au fost vândute 51.186 autovehicule.