Victoria republicanului Donald Trump la alegerile prezidenţiale americane, continuarea războiului din Orientul Mijlociu sau Jocurile Olimpice de la Paris se numără printre evenimentele care, potrivit unei
Yahoo! şi Google s-au aliat şi-i fac în ciudă companiei Microsoft
Strategia Microsoft de a câştiga o poziţie puternică pe piaţa publicităţii pe internet a primit o lovitură puternică joi, după ce negocierile cu Yahoo! au eşuat oficial, iar compania de servicii online a încheiat un parteneriat cu Google. În urma acordului, Google va putea posta anunţuri publicitare pe site-urile de căutare ale Yahoo!. Yahoo! estimează că parteneriatul cu Google îi va aduce venituri adiţionale de 800 de milioane de dolari, pe an, şi va ridica fluxul financiar al companiei cu 250-450 de milioane de dolari, în primele 12 luni. Acţiunile Yahoo! au scăzut cu 10% după comunicarea rezultatului discuţiilor, deoarece piaţa nu se mai aşteaptă la o preluare a companiei, fie ea şi parţială. Google şi Yahoo!, cei mai mari jucători pe piaţa globală a căutărilor online, vor propune spoturi publicitare şi vor susţine, pe site-urile de căutare, acea reclamă care aduce cele mai mari venituri. Yahoo! a respins cea mai recentă propunere din partea Microsoft, care includea, potrivit unor surse din piaţă, preluarea a 16% din capitalul companiei de servicii online, la un preţ de 35 de dolari pe acţiune.