Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Yahoo! şi Google s-au aliat şi-i fac în ciudă companiei Microsoft

Yahoo! şi Google s-au aliat şi-i fac în ciudă companiei Microsoft

Data: 13 Iunie 2008

Strategia Microsoft de a câştiga o poziţie puternică pe piaţa publicităţii pe internet a primit o lovitură puternică joi, după ce negocierile cu Yahoo! au eşuat oficial, iar compania de servicii online a încheiat un parteneriat cu Google. În urma acordului, Google va putea posta anunţuri publicitare pe site-urile de căutare ale Yahoo!. Yahoo! estimează că parteneriatul cu Google îi va aduce venituri adiţionale de 800 de milioane de dolari, pe an, şi va ridica fluxul financiar al companiei cu 250-450 de milioane de dolari, în primele 12 luni. Acţiunile Yahoo! au scăzut cu 10% după comunicarea rezultatului discuţiilor, deoarece piaţa nu se mai aşteaptă la o preluare a companiei, fie ea şi parţială. Google şi Yahoo!, cei mai mari jucători pe piaţa globală a căutărilor online, vor propune spoturi publicitare şi vor susţine, pe site-urile de căutare, acea reclamă care aduce cele mai mari venituri. Yahoo! a respins cea mai recentă propunere din partea Microsoft, care includea, potrivit unor surse din piaţă, preluarea a 16% din capitalul companiei de servicii online, la un preţ de 35 de dolari pe acţiune.