Stilul de viață are o influență enormă asupra sănătății noastre, atât fizice, cât și mentale. Rezultatele ştiinţifice ne arată cum factorii de risc alimentari, dar și obiceiuri ce țin de stilul de
Cercetare
Un studiu realizat de cercetătorii de la Institutul Naţional de Sănătate din SUA arată că injecţiile cu doze mari de vitamina C ar putea reduce mărimea şi chiar încetini evoluţia tumorilor canceroase cu cel puţin 50%. Efectele anticancer ale vitaminei C au fost atribuite formării de apă oxigenată (peroxid de hidrogen) în fluidul care înconjoară tumorile. În plus, vitamina C nu afectează celulele sănătoase.



.jpg)