Stilul de viață are o influență enormă asupra sănătății noastre, atât fizice, cât și mentale. Rezultatele ştiinţifice ne arată cum factorii de risc alimentari, dar și obiceiuri ce țin de stilul de
Cercetare
Un studiu american, publicat în revista „Cell Metabolism“, arată că rezveratrolul, un antioxidant care se găseşte din abundenţă în vinul roşu, poate încetini îmbătrânirea organismului şi preveni deteriorarea funcţiilor cardiovasculare, asociate înaintării în vârstă. Cercetătorii de la NIA (National Institute on Aging) consideră că rezveratrolul va putea sta, în viitor, la baza unor tratamente împotriva efectelor îmbătrânirii.



.jpg)