Stilul de viață are o influență enormă asupra sănătății noastre, atât fizice, cât și mentale. Rezultatele ştiinţifice ne arată cum factorii de risc alimentari, dar și obiceiuri ce țin de stilul de
Studiu
Un studiu efectuat la scară largă în Marea Britanie arată că diabeticii care consumă regulat peşte previn, astfel, instalarea insuficienţei renale. Deşi persoanelor care suferă de diabet li se recomandă limitarea cantităţii de proteine pentru a preveni deteriorarea rinichilor, un studiu recent a scos la iveală faptul că nu cantitatea, ci calitatea proteinelor este importantă. Cercetătorii cred că nutrienţii unici din compoziţia peştelui previn deteriorarea rinichilor printr-un control mai bun al zaharurilor din sânge şi prin profilul îmbunătăţit al lipidelor.



.jpg)